المؤلف = Mohamed A. Ragheb
The impact of marketing knowledge on Customer Satisfaction with mediating role of marketing innovation: evidence from Egyptian real estate development companies.

المقالات الجاهزة للنشر، المقال المقبول، استمارة إلكترونية متاحة 12 April 2023

Eman Salah؛ Mohamed A. Ragheb؛ Alaa Elgharbawy؛ Passent Ibrahim Tantawi


The Impact of Technological Integration on Student Perceived Employability with Mediation Role of Student Learning Experience: Evidence from International Programs in Egyptian Private Universities

المقالات الجاهزة للنشر، المقال المقبول، استمارة إلكترونية متاحة 26 June 2024

Dalia Abouelnaga؛ Mohamed A Ragheb؛ Passent Tantawi؛ Azza Elsharbassy


Impact of Microfinance on Women Empowerment with Moderating Roles of Education and Age: Empirical Evidence from Egypt

المقالات الجاهزة للنشر، المقال المقبول، استمارة إلكترونية متاحة 31 July 2024

Hassan Abdelfatah Said؛ Aiman A. Ragab؛ Mohamed A. Ragheb


Impact of Social Media Marketing Activities on Customer-based Brand Equity with Mediation Role of E-Brand Experience: Applied Study on International Programs in the Egyptian Private Universities

المقالات الجاهزة للنشر، المقال المقبول، استمارة إلكترونية متاحة 20 February 2025

Omar Elfarouk Ehab Farouk؛ Passent Tantawi؛ Mohamed A. Ragheb؛ Aiman Ragab


The Effect of Psychological Empowerment on Employee Performance with Mediation Role of Job Satisfaction: Evidence from Egyptian Oil and Gas Sector

المجلد 45، العدد 1، يناير و فبراير 2025، الصفحة 365-376

Ahmed Adel؛ Mohamed A. Ragheb؛ Aiman Ahmed Ragab؛ Maha Hafez Ahmed


The Relationship between Sustainability and Resilience in Supply Chains: An Empirical Study on the Egyptian Manufacturing Firms

المجلد 45، العدد 1، يناير و فبراير 2025، الصفحة 377-388

Ali El Damaty؛ Mohamed A. Ragheb؛ Mohamed Abdrabou؛ Magdy Khalaf


Impact of IT Competency on Organizational Agility with Mediation Role of Absorptive Capacity: Evidence from the Egyptian High Tech Driven SMEs

المجلد 45، العدد 1، يناير و فبراير 2025، الصفحة 389-400

Marwa Khairat؛ Passent Tantawi؛ Mohamed A. Ragheb


Influence of Innovation Capabilities and Customer Experience on Loyalty: Empirical Study in the Egyptian Private Hospitals

المجلد 44، العدد 6، نوفمبر و ديسمبر 2024، الصفحة 291-304

Nehal Samy Shafik؛ Mohamed A. Ragheb؛ Fahd Omar؛ Heba Hassan Sadek


Impact of Electronic Customer Relationship Management on Purchase Intention with mediation role of Customer E-Satisfaction: evidence from Egyptian SMEs

المجلد 44، العدد 6، نوفمبر و ديسمبر 2024، الصفحة 305-318

Emad Elhabashy؛ Mohamed A. Ragheb؛ Heba Hassan Sadek؛ Mohamed Abokhasaba


The Impact of SaaS Quality on Customer Satisfaction in the Egyptian Telecom Service Providers

المجلد 44، العدد 5، سبتمبر و أكتوبر 2024، الصفحة 309-320

Ahamed Yassin؛ Mohamed A. Ragheb؛ Ayman Ragab؛ Passent Tantawi


The Relationship between Transformational Leadership and Supply Chain Performance with Mediation Role of Job Satisfaction: Evidence from Egyptian Petrochemical Companies

المجلد 44، العدد 5، سبتمبر و أكتوبر 2024، الصفحة 337-354

Mohamed Kamel؛ Mohamed A. Ragheb؛ May Salah؛ Shaymaa Farid


The Impact of Non-Governmental Organization and Social Entrepreneurship on Education Dropout: Empirical Study on Eltatwaa Hayat Association in Alexandria

المجلد 44، العدد 5، سبتمبر و أكتوبر 2024، الصفحة 375-390

Heba Ahmed Salama؛ Mohamed A. Ragheb؛ Mohamed Wahba؛ Fahd Abdelaziz Hemeida


The Effect of Digital Transformation on Employee Performance with Mediation Role of Technological Infrastructure: Evidence from Egyptian Oil and Gas Sector

المجلد 44، العدد 5، سبتمبر و أكتوبر 2024، الصفحة 391-402

Mahmoud S. Bakry؛ Mohamed A. Ragheb؛ Aiman A. Ragab


The Mediating Role of Job Satisfaction between Psychological Contract and Turnover Intention: An Evidence of Private Hospitals in Egypt

المجلد 44، العدد 2، مارس و إبريل 2024، الصفحة 281-294

Walid Mohamed؛ Mohamed Wahba؛ Mohamed AbdEl Salam Ragheb؛ Maha Hafez Ahmed